torsdag den 7. juni 2012

Hjælp med at stoppe sø-terroristerne!

Så er der endelig taget i skridt i den rigtige retning i forbindelse med bekæmpelsen af de Østeuropæiske tyvfiskere. Nedenstående er taget fra Lichtenbergssportfiske.blogspot.com:


"Sportsfiskeren iværksætter undersøgelse om problemerne med de østeuropæiske" fiskere"!
Efter den seneste tids fokus på problemerne med de østeuropæiske sø-terrorister, blandt andet i Ekstrabladet, har Sportsfiskerne valgt at igangsætte en undersøgelse om hvor stort problem de østeuropæiske “fiskere” egentligt er ved vore vande.


Jeg kan kun støtte 120 % op om denne undersøgelse og jeg ser det som meget et positivt tegn at DSF har valgt at tage dette emne op! Det er den dygtige journalist Thomas Bjerre Larsen der skal indsamle den fornødne info og billede materiale – jeg har lovet Thomas fuld adgang til mit materiale og jeg håber at alle vil send billeder, info og historier om deres oplevelser ved vandene, om det så må være ulovlige garn, tyvfiskeri osv.  Jeg håber der er folk derude det også ser dette problem som vil hjælpe Thomas med at indsamle det fornødne bevis materiale, så vi kan få disse problemer belyst.


Send venligst materiale til: tbl@sportsfiskeren.dk"

Vi kan selvfølgelig kun opfordre folk til at sende al den info og materiale videre til Thomas, så vi kan få belyst dette problem en gang for alle.

Der kan også anmeldes ulovligt fiskeri via dette link: www.anmeldelse.fd.dk

På forhånd tak for hjælpen!


2 kommentarer:

  1. Hvis der er så mange problemer er det mærkværdigt, at Fiskeridirektoratet yderst sjældent modtager anmeldelser ang. ulovligt fiskeri i søerne.!
    Kan man ikke i samme åndedræt fortælle hvor man kan anmelde ulovligt fiskeri???
    www.anmeldelse.fd.dk

    SvarSlet
  2. Hej Jonas,

    Nu var der jo link til Thomas mail, men ganske god idé med at linke til NaturErhvervstyrelsens anmeldelsesblanket, så den er nu tilføjet i indlægget.

    God dag.

    SvarSlet