torsdag den 12. marts 2015

Sol og 17 gedder

Efter at have set mandagens guddommelige vejrudsigt var der ingen tvivl om hvor dagen skulle tilbringes. På søen. Havde brugt den halve søndag på at tanke skaller, så dammen var fyldt med en god blanding af store og små skaller, da jeg stævnede ud i den skønneste solopgang.

Som forventet blev det en super dag på søen med svag vind, fuld solskin og 17 gedder i båden op til 6 kg. Det eneste der manglede var et par rigtig tykke geddemadammer, men det havde næsten også været for meget af det gode :)

Derudover fik jeg for alvor testet min nye frontmonteret elmotor af samt det nye Navionics søkort til mit ekkolod - og det hele fungerede perfekt.

Jeg sætter et kryds i bogen for en dag på søen og så håber jeg på at storgedderne vil lege med næste gang jeg stævner ud.

Dagens solopgang - Jeg elsker det!

Den første gedde kom hurtigt i båden. En pjevs på et par kilo

Det her er livet.

Endnu en mindre gedde kom forbi

Holdkasketten var som altid med

Denne smukke solnedgang afsluttede en skøn forårsdag på søen


Fangstmetode: Dørgefiskeri med skaller på 3-12 meter vand
Vindstyrke: 1-5 m/s 
Vandtemperatur: 3.7 grader
Vejr: Let overskyet / Sol
Fisketid: 10 timer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar